Vrije Dag Kandy - Reisverslag uit Kandy, Sri Lanka van Wij - WaarBenJij.nu Vrije Dag Kandy - Reisverslag uit Kandy, Sri Lanka van Wij - WaarBenJij.nu

Vrije Dag Kandy

Door: Sandor

Blijf op de hoogte en volg Wij

02 Maart 2017 | Sri Lanka, Kandy

Vandaag 2 maart hadden we een dag ter vrije besteding zoals dat heet. Na lekker uitgeslapen te hebben ( we waren weer om 06.00 uur wakker) rond 08.00 ontbijt. Daarna een wandeling rondom het meer in het centrum van Kandy. Op een gegeven moment hoorden we een soort van militare tromgeroffel. Wij nieuwsgierig als wij zijn kijken natuurlijk. Wat bleek een school voor meisjes waren aan het paraderen op een sportveld. Het leek Noord Korea wel! Maar wel aandoenlijk. Verschillende klassen moesten in paradepas over het sportveld marcheren. Iemand vertelde ons dat ze dit al 2 dagen wegens de regen niet konden doen. En nu dus weer wel. Er waren meiden bij die dit erg fanatiek oppakten en misschien dachten ze wel dat ze hiermee de vlag zouden kunnen gaan dragen bij de eerst volgende olympische spelen. Onderweg angs het meer kwamen we ook nog twe aardig grote water varanen tegen. Bianca wil graag dat we ze meenamen. Helaas, misschien als handtas, want ze waren tussen de 1 1/2 en de 2 meter lang. Gaat dus niet lukken met de bagage.Rond een uurtje of 11 weer een echte espresso gedronken. Oh, wat lekker!
We hadden afgesproken om 14.45 in de lobby om naar een massage te gaan. Nou dat hebben we geweten! De massage was best lekker geen happy ending en maar goed ook. Want de dames werden door dames gemasseerd en de mannen door mannen. Dat duurde c.a 5 kwartier en was een full body massage. Dus van kruin tot aan je grootte teen. En daarna nog een minuut of 10 in een soort van sarcofaag oftewel een doos van Pandora. Je zat onder de massageolie en gleed bijna alle kanten op. Ik leek wel zo'n olie worstelaar. Maar na deze lekkere massage, mocht je jezelf gedurende een uurtje of 2 niet douchen werd er gezegd.
De olie moest nog even intrekken. Nou alles plakte aan alle kanten ondanks het feit dat je je elf met een handdoek kon "olie vrij" maken.
Het was best wel een hele belevenis en ervaring. En massage met Sri Lanka herbs. Vraagje naar welke herbs dan? Yes Sri Lanka herbs. OK dan. Toen we terug waren bij het hotel was het, ja je raad het al: Biertijd! De Carslberg ws nog steeds op dus dan maar weer aan de Tiger beer. Helaas is dit bier "under the license of Heineken" Je krijgt het bijna je @#$%$#@ niet uit. Maar bij gebrek aan beters Ja we weten het het is afzien. Maar we offeren ons wel weer op.
Verder vanavond weer aan het vlees en de espresso gegaan, dus het leven is nog niet zo slecht.

Morgen (misschien) meer!

• 02 Maart 2017 - 19:41

Cootje:

Héérlijk jullie te volgen, blijf genieten!

• 02 Maart 2017 - 20:14

Lil:

Wat zal jullie huid opknappen van al dat gezweet en al die herbs! Blijf genieten.

• 03 Maart 2017 - 08:56

Vir En Wim:

Nou dat klinkt echt heel zwaar

• 03 Maart 2017 - 11:44

Nataschja:

Sri Lanka herbs... dat zijn heel bijzondere kruiden ;-)
    Geweldig, we zijn benieuwd naar jullie avonturen die nog komen gaan.
    Ons Praag-avontuur zit er weer op: na dagen vol taartjes eten en bierproeven, moeten we nu weer gewoon naar de Jumbo. (Toch altijd wel een beetje jammer dat het erop zit, ook al is het gelukkig nog wel weekend!)

• 03 Maart 2017 - 14:21

Annelies:

Dat wordt straks weer wennen met die massages hier.....;-)

• 03 Maart 2017 - 23:26

Moon:

Klinkt allemaal goed ;) ok, behalve de koffie en het bier voor mij al zal Toon dit niet met me eens zijn :)
    geniet ze jongens!!!!