Swaziland - Reisverslag uit Mbabane, Swaziland van Wij - WaarBenJij.nu Swaziland - Reisverslag uit Mbabane, Swaziland van Wij - WaarBenJij.nu

Swaziland

Door: Sandor

Blijf op de hoogte en volg Wij

27 Juli 2014 | Swaziland, Mbabane

Zo ff een kort verslagje vanuit Swaziland. Hier is het internet niet zo als in ZA.
Hier maar even een internet cafe opgezocht.Lekker ouderwets dus. Maar goed dit werkt ook. Gisteren vertrokken van Sodwana Bay naar Swaziland.Een mooie rit van een uurtje of 5 inclusief 30 minuten door de grens. ZA uit---> Swaziland in. En weer 2 stempels inje paspoort. De wgen zijn iets minder maar nog steeds goed te bereiden. We zitten op een mooi plekje in een vallei even ten zuiden van Mbabane. Morgen gaan we verder richting Kruger park. Of we daar internet hebben moet we maar even afwachten. Dus als jullie een tijdje niets horen ligt dat aan het internet.
Verder hebben wij het ontzettend naar onze zin. En genieten volop. Het is voor ons prachtig mooi weer een graadje of 20-25. En dat noemen ze winter!
Het eten is goed en Anne-Marie is nog een beetje verkouden maar dat wordt ook steeds beter. Jullie hoeven je dus geen zorgen te maken. Omkomen van de honger of dorst gaat hier niet gebeuren. En de mensen zijn ook heel vriendelijk.
Nog een kleine week te gaan en dan moeten we weer naar huis. Helaas.
Komende vrijdag vliegen we naar huis om 23.15 dus zijn we zaterdag in de loop v/d middag weer thuis.

Groetjes vanuit een niet zo donker Afrika.

• 27 Juli 2014 - 17:18

Lil:

Wat is er aan de hand? Al twee berichten zonder bier of wijn! Gaat het wel goed met jullie? Vast wel, ben echt wel benieuwd naar de foto's. Hier is het ook goed toeven in de tuin op onze luie achterste. Tot mails

• 27 Juli 2014 - 20:41

Suus:

geniet nog lekker van jullie welverdiende vacansssssssssssss