Tulamben2 - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Wij - WaarBenJij.nu Tulamben2 - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Wij - WaarBenJij.nu

Tulamben2

Door: Anne-Marie

Blijf op de hoogte en volg Wij

12 Augustus 2009 | Indonesië, Bali

Zo we zijn weer een paar dagen verder. We hebben wifi, maar of het snel is ,tja. Maar als je verder toch niets te doen hebt.
Ondertussen gaat het met Sandor al wat beter.Hij hoopt in Lovina te kunnen gaan duiken.
Voor mij zit het duiken in Tulamben erop. Van de vier duiken waren de duiken op met wrak toch de mooiste. 's Morgens oom 8.00 het water in . De tweede duik op het wrak was de best, ondanks het feit dat ik als buddy een open water met 12 duiken aan mijn broek kreeg. Ik heb gewoon gezegd dat we dichtbij de gids moetsen blijven, en hem opdracht gegeven ook op haar te letten. Ze deed het niet slecht eerlijk is eerlijk. Met de duikvrienden bespreken we het reilen en zeilen hier wel na de vakantie. Het zicht op het wrak was zo goed dat je groote delen goed kom zien.
De licht inval was mooi zodat de school bultkop papagaai vissen en de grote school Zilveren jack's heel mooi was. Door de laatste school ben ik gisteren heen gedoken, en opeens zat ik er tussenin. Tussen al die zilveren vissen van ongeveer 30 cm. Alle duiken was het kleine spul ook leuk om te zien. Garnaaltjes die op je hand komen zitten. En veel, fel gekleurrde vissen verder.
Buiten het duiken blijft het hetzelfde zon zee. relaxen enzo
Jullie horen weer van ons

• 12 Augustus 2009 - 10:26

Yvonne:

He gelukkig dat het weer beter gaat met Sandor! Wat moet dat een ervaring zijn zo tussen al die vissen, maar niets voor mij hoor, ik moet kunnen zien wat er om mij heen is en niet dat er ergens ver in het onzichtbare nog iets verborgen is... Goed van je hoor zusje.

• 12 Augustus 2009 - 11:53

Marco En Bianca:

hallo jullie twee.

Wat klinkt dat allemaal ontspannen zeg. en pas op wat je zegt over onervaren duikers. Wij zijn dat dadelijk ook!
    ja, wij starten 24 september met de cursus bij jullie club! echt waar.
    Vergeet niet wat te wandelen door de mooie natuur. Gewoon de rijstvelden inlopen of een wandelroute bij hotels op te vragen. Dat is genieten boven water. geniet ze weer verder en Sandor, beterschap!

• 12 Augustus 2009 - 17:44

Lil & Leendert:

Hoi, hoi,

Leuk te lezen dat het duiken een succes is, zeker ook omdat er veel vissen te zien zijn. Wat goed om te horen dat het wat beter gaat met Sandor. Hebben jullie je accomodatie voor Lovina al vast liggen? Hier wat gedoe met de kralen, maar er is weer licht in de zaak. Komt wel als je terug bent. Verder lekker doorploeteren op het werk. Zaterdag gaan we naar het circus van Ellen ten Damme, ben benieuwd, laat jullie wel weten hoe het is geweest. Omdat het hier regent hoef je je in ieder geval geen zorgen te meken over je tuin.

Groetjes

• 13 Augustus 2009 - 17:12

Gustaaf,je Weet Wel:

Hallo,Sander en Annemarie,

Jullie hebben het dacht ik wel naar je zin.
    Sander blijf bij die honden
    vandaan,ik ken namelijk de symptomen,dit is kennelhoest.
    Als je in Lovina bent vraag dan bij Spicedive
    waar Sany en Marianne wonen
    dat is daar vlak bij aan het strand.
    Ga ook eens lekker bij Menjangan duiken.Laten jullie ook nog wat bintangentjes voor mij.
    Nou nog heel veel plezier.
    P,s pas op voor de Russen
    die schijnen er daar nog al wat rond te lopen.
    Houd de vinger aan de trekker,en aarzel niet.
    groetjes
    Gustaaf,nou vooruit, en Olga.

• 15 Augustus 2009 - 11:43

Rob En Nataschja:

Hey Sandor en Annemarie,

We komen net binnen na drie weken Afrika.
    Leuk om jullie avonturen te lezen! Als jullie terug zijn horen we graag alle verhalen en vertellen we die van ons.
    Sandor, beterschap met je H1N1 virus (is geen kennelhoest) en we hopen dat je nog kunt duiken.
    Om jullie gerust te stellen: we hebben veel (bijzondere) dingen boven en onder water gezien, helaas geen walvishaaien of manta's....
    Als jullie nog vervoer terug zoeken horen we 't wel,

Liefs van Rob en Nataschja

• 16 Augustus 2009 - 08:53

Lil:

Kralen gedoe is geregeld!!!