Eindbestemming - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Wij - WaarBenJij.nu Eindbestemming - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Wij - WaarBenJij.nu

Eindbestemming

Door: Sandor

Blijf op de hoogte en volg Wij

04 Augustus 2009 | Indonesië, Bali

Zo daar zijn we dan. Na 4 1/2w vanaf HK nu op Bali. Wel makkelijk hoor als je je eigen PV bij je hebt gelijk WIFI en gaan met die banaan. De eerste Bintangs glijden reeds naar binnen. Hebben we wel verdien denk ik.We gaan ons ff opfrissen en dan het zwembad in. Dan gaan we maar eens kijken waar we wat kunnen eten. Ik heb al een Mcdeliver gezien. Maar dat is geen optie. Lekker op een terasje aan zee lijkt ons beter. We zien wel.
De verrassing was groot, na twee uur douna afhandelingen, stonden daar Loes en Hian om ons welkom te heten op Bali. Al snapte de chauffeur van het hotel, die kwam ophalen, er niet veel van.
Tot zover ziet het er allemaal goed uit. Loes en Hian, het hotel en het eiland ook. Van wat we er van gezien hebben tot nu toe. Ohh dat houtsnijwerk, potten. Een ritje en de tuin is in gedachte alweer in oosterse stijl ingericht.

Het zwembad en de Bintang lokt en schreeuwd om aandacht dus.
CU Sandor en Anne-Marie

• 04 Augustus 2009 - 13:46

Johan:

Zo. En nu kan het écht beginnen. Ik wens jullie heeeeel veeeel plezier.

• 04 Augustus 2009 - 20:06

Dian:

Wens jullie een fantastische vakantie toe en doe Hian en Loes de groeten van mij.

• 05 Augustus 2009 - 06:02

Margootje:

Lekker zwemmen; en je weet het he ........... "geen bommetje"!

• 05 Augustus 2009 - 12:40

Rian Deijkers:

Jaaaah, leuk zo'n houten bankje in je tuin. Best nog best in jullie rugzakje.... Veel plezier luitjes!

Rian en fam. XXX

• 05 Augustus 2009 - 17:00

Harry En Kirsten:

Dag familie weltevree,
    och, och, wat wensen we jullie weer een fijne tijd. Wij halen jullie tuin alvast leeg, kunnen jullie alle beelden en potten zo plaatsen. Ik (kir) ben 2 week geleden met Lilian over de Nijl gecruisd. Prachtig maar wat een hitte, genoeg tempels voor de rest van ons leven gezien. 30 aug. gaan Har en ik naar Bonaire en curacou. Daarna kunnen we misschien bij kletsen bij het water in de toene, het hokje is bijna af. Heel veel plezier vanaf hier!!!!

Daahaag

• 05 Augustus 2009 - 18:23

Bianca En Marco:

Geniet ervan!!!
    We weten dat het lekker is daar. Bedankt voor de cocopeat!! We hebben 2 eieren van de baardagamen. Als ze uitkomen heten ze Sandor en Anne Marie

doei

• 06 Augustus 2009 - 17:57

Lil En Leendert:

Hoi, hoi,

Goed om te lezen dat jullie er zijn en we nemen aan dat Bintangs biertjes zijn. Hier is het ook bloedje heet, maar gelukkig gaat het dit weekend weer regenen, kunnen we het tenminste zien als het regent :-(. Door de week krijg je op de OK toch niet echt mee wat voor weer het overdag is. Leuk dat Loes en Hian jullie op stonden te wachten op het vliegveld. De pret is dus begonnen, en wat fijn Sandor dat je kan wifi-en. En maar steeds op zoek naar een Wifi-free biertje??? Wat herken ik dit, sterkte Anne-Marie. Raw is leuk, maar een fotoboek maken bij de Hema is er dan niet bij (of je moet alles opnieuw opslaan). He heel veel plezier. Hier alles bijna onder controle met PIA haar kralen.

Dikke kus van ons.