Lord of the Rings - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Wij - WaarBenJij.nu Lord of the Rings - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Wij - WaarBenJij.nu

Lord of the Rings

Door: Anne-Marie

Blijf op de hoogte en volg Wij

04 Januari 2008 | Nieuw Zeeland, Queenstown

Hoi luitjes,
Het was gisteren een kort bericht, maar we wilden jullie niet onthouden van eindelijk foto's. Wat jullie vooral niet moeten doen is denken als we thuis zijn dat jullie niet meer op de site moeten kijken. Als we thuis zijn maken we een link op deze site zodat jullie nog meer foto's kunnen kijken van het mooie NZ. En wees niet bang we zullen er echt niet alle foto's op zetten. We zijn nl. de tel alweer kwijt.
De Lord of the Rings tour die we willen doen was in Wanaka al volgeboekt en hier in Queenstown weer. Een beetje eigen schuld we hadden evt. vooruit kunnen boeken. Maar dat zit je er zo aan vast met je reisschema. En dat was deze vakantie nou niet echt de bedoeling.
Het alternatief was een tour van een middag richting in Glenochy en onderweg wat sites van de LotR bezoeken. Het is een leuke manier om zo het landschap te bekijken. Alhoewel je soms erg je best moet doen om het nog te herkennen vanuit de scene van de film. Eigenlijk was het gewoon weer genieten van de mooie uitzichten en redelijk ver de binnelanden in. Voor de lieverhebbers er was daar nog een ontzettende mooie boerderij te koop, met heel, heel veel land. 18 milj. NZ dollars (delen door 2) Koopje toch, zo echt ver weg van je buren.
Het is hier heerlijk weer en we zijn weer aardig bijgekleurd deze middag. Zonder zonnebrand kun je hier nu echt niet.
Het laatste deel van een reis gaat altijd snel. dus ook voor ons. We slapen nog vijf avonden in ons buske en over een week weer thuis.
Niet vergeten aan het einde van de vakantie ook nog een keer te kijken.

Dikke kussen van Down under
Sandor en Anne-Marie

• 04 Januari 2008 - 10:40

Margo:

Haha, we hebben bij jullie terug keer in Nederland dus nog even de mogelijkheid om af te kicken; we kunnen nog even van jullie verhalen/foto's genieten! Nou ik wens jullie nog een fijne laatste week daar en geniet nog van het zonnetje; wij hadden hier namelijk (een beetje) sneeuw gisteren. Dus ik stel voor dat jullie je thermostingetjes op de terugreis!

• 04 Januari 2008 - 10:48

Irene:

schitterende foto's!!!!!
    Nog een fijne laatste week, en dan net zoals de rest van Breda snotteren en stomen. Heel veel plezier nog!
    p.s dat buske kan dat mee terug vliegen?

• 04 Januari 2008 - 11:42

Nataschja:

Helaas wij hebben maar 13,50(euro) gewonnen met de oudejaarsloterij, dus die boerderij dat gaat niet lukken!
    Dat busje is wel erg leuk zeg.
    Geniet nog maar lekker van die mooie uitzichten en van het heerlijke zonnetje, hier is het koud.
    Op texel was het leuk, maar wel even wennen met zo'n kleintje erbij.(Nee Anne-Marie ze hebben ons nog niet kunnen overtuigen!

Dikke kussen terug vanuit Breda
    (ook van Rob)