Bonaire 2 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Wij - WaarBenJij.nu Bonaire 2 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Wij - WaarBenJij.nu

Bonaire 2

Door: Sandor

Blijf op de hoogte en volg Wij

21 Mei 2008 | Nederland, Amsterdam

Hoi luitjes, we zijn nu weer wat duikjes en zonuurtjes verder. We vinden het heel leuk om jullie reacties te lezen.
De leukste duiken daaarvan zijn een nachtduik op (onder) de Town pier en van morgen een duik op het wrak van de Hilma Hooker. Eerst de nacht duik, niet diep max 9 mtr, maar wel mooi. De kleuren onderwater komen veel beter uit. En wat hebben we gezien EEN FROGFISH EN EEN ZEEPAARDJE. Het eerst, een beetje onogelijk diertje zag ik eerder dan de gids (hihi). Bij het zeepaardje kreeg ik een wat medelijden met het beestje, het veschuilde zich achter zijn stukje koraal tegen het licht van de duiklampen. En wij waren pas de eerste te ploeg die voorbij kwam. Er volgende er nog twee van vijf duikers. Dat was wel mystiek om hun lampen aan de andere zijde van de pier langs de pilaren te zien schijnen. En dan nog die tarpon van iets meer dan een meter, die op minder dan 30 cm. je pad kruist.
De Hilma Hooker is een wrak dat op 30 mtr max ligt, dat is voor ons, met ons luchtverbruik spannend. Maar het is ons allemaal goed afgegaan. Maar wij dachten we gaan vroeg, 6.30 op ontbijten, spullen pakken, om 7.30 bij de duikstek. Ja....komen er al duikers uit het water. Dus het kan altijd nog vroeger. Maar het blijft vakantie.
Sandor heeft een tshirt gekregen voor het opeten van een groot stuk dooie koe. En zoals de meesten van jullie weten is dat voor Sandor een makkie.
Jullie zijn tot nu toe weer helemaal bij geklets.
Adios en groetjes uit Bonairu.

• 21 Mei 2008 - 22:08

Sander:

sandOr??? ahahahahhahahahah

jiskefettttt

• 22 Mei 2008 - 08:29

Maurice:

Gaaf, dat zeepaardje... hopelijk heb je daar leuke foto's van gemaakt. Destijds was mijn batterij leeg :-(

Have fun..

grtz
    Maurice

• 22 Mei 2008 - 16:51

Rob En Nataschja:

Yeaah!!! Sandor heeft z'n T- Bone... eh... T- Shirt! Gefeliciteerd. Wat woog die dode koe nog?
    Leuk hoor, Frogfish en Zeepaardje!
    Geniet nog maar lekker!!

• 22 Mei 2008 - 18:37

L&L:

Hebben jullie al foto's, wij hebben namelijk thuis geen veldgids en weten niet hoe die vissen eruit zien. Dat zeepaardje wel of course, dat lijkt op een paard. Maar lijkt de frogfish dan op een kikker? En waar lijkt die Tarpon dan op? Hasta luego uit MHL.

• 23 Mei 2008 - 07:49

Judith:

zo te lezen hebben jullie het naar je zin onderwater
    ff tussendoor ben etentje aan t plannen. data stuur ik door.
    fijne tijd nog daar

• 23 Mei 2008 - 11:09

Lot:

Zooooo....Sandoortje, zo val je natuurlijk niet af hè! Niet teveel van die dooie koeien eten hoor, anders hebben wij straks niets meer!