Buddy dive - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Wij - WaarBenJij.nu Buddy dive - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Wij - WaarBenJij.nu

Buddy dive

Door: Sandor

Blijf op de hoogte en volg Wij

17 Mei 2008 | Nederland, Amsterdam

Ha die luitjes, hier dan een berichtje vanuit het lekkere Bonaire. Alles gaat prima. Leuke duiken gemaakt (tot nu toe). Heel veel klein mooi spul gezien en een grote Baracuda. Op een gegeven moment wilden we net uit het water toe zei Anne-Marie: NU! hoofd onder water. En daar zaten 7 stuks rif squid. Dat was wel weer wat lucht waard. Ze verkleurden zelf af en toe. Ze zaten op minder dan een meter. Het zoeken naar een zgn. Frogfish koste veel lucht maar helaas niet gespot. Zelfs een bootduik bij Klein Bonaire, was voor Anne-Marie geen probleem zonder pilletje. Mooie riffen en vissen, goed eten en natuurlijk veel zon en warm. 30 gr. is normaal. Lekker dus. Er zit hier zelfs een Patagonisch restaurant met erg goed vlees. Dus misschien iets voor de duik vereniging?? Eigen boot en zo. Doen de Amerikanen ook. Dus kunnen wij ook.
We gaan nu maar weer aan de Polar want het zweet komt overal uitzetten hier.
Lekker hangen bij hetb zwembad.
Sandor en Anne-Marie.

• 17 Mei 2008 - 19:40

Irene:

Grappig, van jullie 30 graden berichtjes en van iemand anders zien we foto's met besneeuwde bergen, zij zitten nu in Alaska..... In ieder geval nog een hele fijne vakantie!!

• 18 Mei 2008 - 08:18

Dicky Kröber:

Je moeder is gebeld en de brief uitgeprint. Ze is dus op de hoogte.Vanaf morgen (maandag de 19e) zijn we tot donderdag in Friesland. Evt. mails bereiken je moeder dus niet.
    Fijne tijd gewenst !

• 18 Mei 2008 - 17:36

Margo:

He hallo, op het Patagonisch restaurant na, is het wel erg veel vakjargon hoor!
    Maar ik begrijp toch dat jullie het erg naar je zin hebben en veel gezien hebben onder water. Daarnaast op zijn tijd een happie eten en een borrel ..... Heerlijk!! Nog veel plezier. Groetjes Margo

• 19 Mei 2008 - 11:45

Hans En Lot:

Lekker genieten nog ff...

• 19 Mei 2008 - 13:16

Peter:

Hebben jullie nu de spookfluitvis al gezien :-)? Zal wel niet hè. Die vind je namelijk alleen aan de andere (Aziatische) kant.
    Zal ik jullie wat foto's van hengelaarsvissen sturen? Magic Island (Cebu) ziet jullie (en mij trouwens ook) graag komen.
    Wat ze daar overigens niet hebben zijn Tarpons. Die hebben jullie vast wel gezien hè. Gaaaaaaaf....,
    Nou jongens, de groeten uit Heemstede.
    We gaan weer contact hebben.
    Peter

• 19 Mei 2008 - 15:49

L&L:

Niet verkeerd daar!!!! Barcelona was ook weer gaaf, maar 2 paar schoenen mee en toch ook wel weer lekker gegeten en iets meer dan de bedoeling was. We hebben jullie een aantal maal mee laten toasten, Salute!!! Enne AM dat wordt nog wat met jou op een bootje.

• 21 Mei 2008 - 06:45

Arnold En Mirjam:

wat decadent een eigen boot. mar je hebt groot gelijk want u kun je lekker doen wat jij wil en niet wat de andere aan boord willen doen. nog veel plezier en we zien elkaar weer.

• 22 Mei 2008 - 17:07

Leo En Toos:

Klinkt allemaal weer erg prettig!!
    Zou dus ook weer wensen dat ik er ook zat.
    Maarja ik mag niet klagen net terrug uit spanje(al was het daar niet zo'n mooi weer als bij jullie.
    Geniet er nog maar van .
    groetjes leo en toos.