Johannesburg - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Wij - WaarBenJij.nu Johannesburg - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Wij - WaarBenJij.nu

Johannesburg

Door: Sandor

Blijf op de hoogte en volg Wij

01 Augustus 2014 | Zuid-Afrika, Johannesburg

Nou luitjes dit zal wel het laatste verhaaltje worden van deze reis. We zitten nu op het vliegveld van Johannesburg. Vanmorgen vertrokken uit Graskop en via mooie binnenlandse wegen naar hier gereden. We wilden voor donker hier zijn en dat zijn we ook ruimschoots. Hier wordt get namelijk reeds om c.a. 17.30 donker. Ja, dat heb je in de winter. De auto was binnen 10 minuten ingeleverd en dan zoeken naar de "departures". Ik had ons gisteren al ingechecked maar alleen de boarding pas op de telefoon. Die hebben we nu ook als papiertje in de hand. We konden al rond 15.30 de bagage afgeven voor de vlucht van 23.15. Is wel erg handig. Dan door de douane en nu kijken wat we thuis nog niet hebben. Dus taxfree dingen kopen. Nu blijkt dat ze hier ook de wijn hebben waar we in Stellenbosch zo gek op waren dus daar gaan zo wie zo 2 flessen van mee. En waarschijnlijk ook nog een flesje "water" uit Schotland. En Anne Marie wilde nog een tas kopen. Kan handig zijn om er van alles in te doen. Anne Marie heeft gisteren ook nog wt houtwerk gekocht. Heb ik nog niet gezien.(lees: beoordeeld). Maar dat zal wel loslopen. Nu dus wachten op het instappen. En we moeten ook nog wat eten vanavond dus dat dood ook de tijd wel.

Welnu iedereen, hartelijk bedankt voor al jullie leuke reacties en we spreken elkaar snel weer.

CU S&AM

• 01 Augustus 2014 - 21:32

Judith:

Goede reis terug luitjes

• 02 Augustus 2014 - 11:54

Germaine:

Hoi Sandor en Anne-Marie,

Vanuit zomers Heemstede heb ik jullie reis kunnen volgen. In 1988 en 1995 hebben Henk en ik een deel van jullie reis ook gemaakt en net zo genoten van het prachtige Zuid-Afrika. We wensen jullie een welkom thuis vandaag.

Groetjes, Germaine