Bijna weg. - Reisverslag uit Breda, Nederland van Wij - WaarBenJij.nu Bijna weg. - Reisverslag uit Breda, Nederland van Wij - WaarBenJij.nu

Bijna weg.

Door: Sandor

Blijf op de hoogte en volg Wij

10 Juli 2014 | Nederland, Breda

Nou, het was gisteren wel ff spannend met het voetbal. Maar ach het is maar een spelletje en ze hebben hun best gedaan. Nu hoeven we tenminste niet a.s. zondag de finale in Kaapstad te gaan kijken.(denk ik). Morgen gaan we eerst naar v/d Valk bij Schiphol omdat we zaterdag om 10.00 moeten vliegen. Dus de vakantie begint dan eigenlijk al een dag eerder. Is altijd een lekker gevoel.
's Avonds laat komen op zaterdag aan in Kaapstad waar we 3 nachten zullen vertoeven. Gaat helemaal goed komen. De temp. nu is rond de 17 a 18 gr en droog en zonnig. Mooi weer om wat te doen.
Nu nog alles inpakken. Altijd een hoop gedoe, maar dan heb je ook wat. Met de vragen: heb ik alles, papieren, medicijnen, camera's, tickets, enz enz. En dan maar hopen dat je niet over je bagage limiet zit. Is altijd een uitdaging.
En dan c.a. 12 uur in het vliegtuig zitten, filmpje, filmpje, lezen, slapen m.a.w. jezelf bezig houden. "Time flies when you're having fun" zeggen ze toch? Is nu wel erg toepasselijk. Welnu luitjes we zijn op de gebruikelijke wijze te volgen dus we zien en horen het wel.

CU Sandor.

• 10 Juli 2014 - 13:27

Cootje:

Succes met de laatste loodjes en veel plezier in Afrika.
    Ik ben benieuwd naar jullie reisverslag(en)

• 10 Juli 2014 - 17:09

Liesbeth Van Den Dam:

Een hele goede reis en gaan genieten in Afrika!
    Doe je tacojo-oefeningen Annemari.

groetjes

• 10 Juli 2014 - 18:57

Lil:

Ben ook benieuwd naar jullie reis. Met de fotosafari voorbereiding in Burger Zoo hebben jullie de lat hoog gelegd, dat kan alleen maar mooie foto's opleveren. Als nu die dieren zich maar willen laten zien. Heel veel plezier en en ik wens jullie veel genietmomenten toe. Wel in beweging blijven tijdens de vlucht. Ben verder benieuwd hoe de lokale boertjes jullie smaken. Veel braai toegewenst.

• 10 Juli 2014 - 18:58

Lil:

Oeps geen boertjes maar biertjes is de tekst

• 10 Juli 2014 - 19:14

Lil:

Fyn vakansie, geniet van die mooi dinge, lekker geniet van die lekker eet, geniet van die reis en baie pret.

tot na die vakansie en dit gaan goed met die logeer plante

• 10 Juli 2014 - 20:01

Frans:

Veel plezier en laat de mooie plaatjes maar komen

• 11 Juli 2014 - 06:14

Henk En Mieke:

Hoi Sandor en Annemarie,
    Wij hebben er net de nodige vlieguren opzitten en zijn in Mexico aangekomen. Met een overstap van 5uur in Houston zijn we 23uur onderweg geweest! We lezen ook hier jullie reisbelevenissen wel. Hartelijke groet en geniet er van!
    P.S. Met Marleen gaat het nu goed!

• 11 Juli 2014 - 08:55

Beata:

Fijne vakantie, geniet ervan, Namibië vond ik Geweldig dus Zuid-Afrika zal niet anders zijn.