Auto trip door zuid Zweden . - Reisverslag uit Breda, Nederland van Wij - WaarBenJij.nu Auto trip door zuid Zweden . - Reisverslag uit Breda, Nederland van Wij - WaarBenJij.nu

Auto trip door zuid Zweden .

Door: Wij

Blijf op de hoogte en volg Wij

12 Juni 2023 | Nederland, Breda

Nou dan, op veler verzoek gaan we weer een verslag bijhouden van onze vakantie. En wel omdat we het leuk vinden en omdat we nog nooit in Zweden zijn geweest.

Het plan is dat we op zondag 18 juni rond 12.00 wegrijden naar Bremen, daar overnachten en de volgende dag doorrijden naar Kiel.

Daar wacht dan de Stena Germanica op ons, om ons naar Gothenburg over te varen.

Vanuit daar gaan we o.a. Naar Torsby, Sikfors Stokholm, Hjo, Vaxjo. Onderweg gaan we leuke dingen doen hoop ik en we hebben in Stokholm een fietstocht geboekt. We gaan ook nog een dagje naar het wereldberoemde IKEA museum. Kijken naar een Billy of zo. In de nacht van 2 op 3 juli gaan we met de boor vanuit Zweden terug naar Duitsland. Rostok wel te verstaan. Vanuit Rostok rijden we naar Hamburg. Daar blijven we ook nog 2 nachten. Hoezo Hamburg zou je denken, wel in Hamburg is het wereld beroemde " Miniatur Wunderland" . Een hele grote miniatuur treinbaan en van alles wat op een schaal die wij thuis ook met onze modeltrein hebben 1:87 dus. En wat misschien ook wel leuk is, mijn moeder heeft in Hamburg gewoond en mijn ouders zijn daar getrouwd. Dus wat stamboom indrukken opsnuiven.

Alle in en outs horen jullie onderweg natuurlijk, maar dit is even globaal dat wat we gaan doen.

Nu nog inpakken en wegwezen.

Groetjes S [e-38] AM

• 13 Juni 2023 - 17:56

Susanne V Halderen:

Heeel veel plezier bin het mooie natuurrijke zweden,doe de wandelschoentjes maar aan

• 13 Juni 2023 - 20:15

Nataschja & Rob:

Mycket bra... we zullen jullie avonturen weer gaan volgen.

Heel veel plezier daar in Zweden. En een goede reis toegewenst alvast.

Misschien kom je Niels Holgersson nog tegen of Pippi.

• 13 Juni 2023 - 20:32

L&L:

Veel reisplezier. Neem vooral je verrekijker mee. En jullie camera’s of course.

L[e-38]L

• 13 Juni 2023 - 20:50

Fokko & Nicoline:

Heel veel plezier en denk aan de snelheid in Zweden, bonnen zijn heeeeel duur.

• 14 Juni 2023 - 14:28

Moon:

Hey! Heel veel plezier en leuk te weten dat je más in Hamburg heeft gewoond!

Groetjes!!!!

• 15 Juni 2023 - 01:23

Judith Van Den Dam:

Een prachtige reis voor jullie in Zweden . En leuk dat jullie naar Hamburg gaan. Genieten!!

• 17 Juni 2023 - 14:27

L&L:

Ha en bra semester, njut.