Bijna weg uit ausie land - Reisverslag uit Sydney, Australië van Wij - WaarBenJij.nu Bijna weg uit ausie land - Reisverslag uit Sydney, Australië van Wij - WaarBenJij.nu

Bijna weg uit ausie land

Door: Anne-Marie

Blijf op de hoogte en volg Wij

13 December 2007 | Australië, Sydney

Hoi luitjes, ik zie dat jullie onze reis ervaringen volgen, helemaal toppie.
Nou in Sidney zit het er bijna op. Wat hebben we allemaal gedaan.
De eerste dag hebben rond gehangen in de buurt van de Harbour bridge en The Opera House. Ze staan allebei van bijna iedere kant op de foto. Zo vaak dat we er zelf bijna misselijk van worden. In the Opera House hebben we een tour gedaan. Het is erg boeiend om te horen hoe het er allemaal gekomen is. Ook nog een sneakie hip shot genomen. Kaartjes voor een voorstelling waren een beetje aan de prijs, dus dat hebben we overgeslagen.
We zitten met de B&B in een leuk stukje niet ver van het centrum, dus aan bier en eten geen te kort. Ook natuurlijk's avonds nog even de brug en het huis op de foto.
Vandaag, na een heerlijk ontbijt, met de boot naar het aquarium. Echt we hebben mooie "onderwater" foto's. Daarna met de bus naar Bondi beach. Hier hebben ze surfers en netten tegen de haaien. Zwem ze. Over het weer niet te klagen, droog en overwegend zon. Oja zon, we zijn dus al binnen no time verbrand. Maar ons hoor je niet klagen, iedere droge dag is er een op je vakantie.
Morgen vroeg op om naar NZ te vliegen dus weer een nieuwe uitdaging.

Groetjes uit Aussie land.

• 13 December 2007 - 09:28

L&L:

We zijn erg benieuwd naar je sneakie hip shot!!!!

• 13 December 2007 - 10:26

Rob:

Een 'sneakie hip shot' is dat iets met een spuit in je arm???

• 13 December 2007 - 10:47

Cindy:

Ik volg jullie op de voet! have fun en op naar het volgende deel van de reis.

• 13 December 2007 - 11:16

Elly En Christan:

ja,ja in NL is het ook mooi weer.
    Maar toch veel plezier in NZ.

• 13 December 2007 - 12:30

Mexx:

Is dit nu een japanse vakantie "doe aussie in 3 dagen"? heb vanmogen een vertraging opgelopen door krabben van voorruit.:-))

• 13 December 2007 - 16:45

Nataschja:

Nou levensgenieters, het gaat jullie goed, dat lees ik al wel. (Sommigen doen alsof het hier ook geweldig is... nou ik vind het koud en snel donker en ik ben strondverkouden, dus ik had best wel in jullie koffer mee willen liften.)

P.s.
    Alleen echte onderwaterfoto's mogen meedoen met de wedstrijd, Anne-Marie.

• 14 December 2007 - 08:27

Judith:

he sandor en annemarie
    we hebben elkaar net gemist op schiphol.nou ja een dag ertussen.
    jullie nu terug weer in nieuw zeeland. Een fijne tijd. Ik volg jullie en ben benieuwd naar de belevenissen.
    Groet judith