Inpakken en bijna wegwezen. - Reisverslag uit Breda, Nederland van Wij - WaarBenJij.nu Inpakken en bijna wegwezen. - Reisverslag uit Breda, Nederland van Wij - WaarBenJij.nu

Inpakken en bijna wegwezen.

Blijf op de hoogte en volg Wij

15 Oktober 2012 | Nederland, Breda

Zoals de titel al vermoed zijn we (Anne-Marie) druk aan het inpakken.
We zijn al ingecheckt dus de instapkaarten hebben we al.
Morgen met de Fyra weer naar Schiphol en om 12.35 gaan we de lucht in naar Lima. Ach, 12 1/2 uurtjes vliegen en je bent er weer. Gelukkig een rechtstreekse vlucht. Volgens de gegevens is het een groep van 16 personen. We zien wel hoe het loopt. Wij zijn er in ieder geval klaar voor. Het tijdsverschil met Peru is 7 uur. Het is daar dus 7 uur vroeger. We komen om 18.00 plaatselijke tijd aan dus is het voor ons alweer woensdag de 17e 01.00 uur. Ach dat is nog te doen. Dan een hele dag in Lima en donderdag gaan we aan de rondreis beginnen. We gaan aardig de hoogte in dus afwachten of we daar last van gaan krijgen. Men zegt dat je dan het beste GEEN alcohol moet drinken!! 3 weken geen drank! Dat zal een uitdaging gaan worden. Dit hebben we in ieder geval niet geoefend. We hopen dat we regelmatig internet verbinding hebben om de mail en berichtjes te lezen.

CU Sandor & Anne-Marie

• 15 Oktober 2012 - 13:39

Germaine Pijpers:

Hoi Sandor en Anne-Marie,

Een hele goede reis naar Lima gewenst en daar genieten van al het moois en bijzonders wat het land jullie te bieden heeft.
    Genoeg warme kleren meenemen, want het kan er heel erg koud zijn. Ik ben net terug van een kort reisje met Iris ( zij moest werken ), naar Kuala Lumpur. Echt genoten van alles en heerlijk verzorgd onderweg door mijn zus.

Na jullie reis neem ik weer contact op om bij te praten.

Groetjes en liefs,

Germaine.

• 15 Oktober 2012 - 14:31

Lil:

Toi, toi, toi met het vliegen! Veel plezier met jullie 1e alcoholvrije reis, hahahahahaha!

• 15 Oktober 2012 - 16:27

Frans:

Heel veel plezier en we hopen allemaal op mooi avonturen die we op afstand kunnen mee beleven
    Goede reis en tot gauw
    Frans en Cora

• 15 Oktober 2012 - 17:06

Liesbeth Van Den Dam:

Een goede vlucht en een goed begin van jullie vakantie!

• 15 Oktober 2012 - 20:29

Monica:

Hoi luitjes, heeel veel plezier in Perú, ben heel benieuwd naar jullie verhalen enne ach mischien kan een biertje af en toe geen kwaad ;))))
    dikke zoen voor allebei!
    Moon en de rest van de fam

• 16 Oktober 2012 - 10:41

Rian Deijkers:

Goede reis toegewenst en veel plezier in Peru.

• 16 Oktober 2012 - 11:10

Johan:

Oh ja, Peru. Hele mooie herinneringen.
    Ook aan witte wijntjes, hoor. Kan gerust.
    Enjoy !!!!!