Dahab 2 - Reisverslag uit Dahab, Egypte van Wij - WaarBenJij.nu Dahab 2 - Reisverslag uit Dahab, Egypte van Wij - WaarBenJij.nu

Dahab 2

Door: Sandor

Blijf op de hoogte en volg Wij

02 April 2009 | Egypte, Dahab

Ha die luitjes daar in Nederland.
We hebben her erge nieuws van Konningindag ook hier vernomen. Wat een idioot die zoiets doet!!!
We hebben net een krantje gekocht en zullen alles lezen.
Ja, met zoveel nare dingen gaat het leven toch weer gewoon door. Zo ook hier.
We hebben gisteren onze laatste duiken gemaakt en onze duikspullen liggen nu te drogen om weer ingepakt te worden. De duiken overal waren echt schitterend, veel gezien hard moeten zwemmen tegen de stroming in maar wel een haai gezien. Wel ver weg , maar toch!
Vanavond hebben we nog een BBQ bij het hotel en vannacht 0m 3.00 moeten we vliegen. De tijd is omgevlogen.
Het duiken is net alsof je in een zeeaquarium duikt. De vissen zwemmen net buiten handbereik, komen op je af en bedenken zich dan toch, met het idee die is wel erg groot. Soms zwem je door een hele school van oranje felgekleurde kleine visjes. De foto's zullen we wel vanuit thuis op de site zetten en dan komen de verhalen ook bij die foto's. Het zijn er niet zoveel maar toch wel leuke.
Sommige van de groep hebben de vakantie volgens ons alleen maar door een fotolens gezien. Er is ook gefilmd maar dat hebben we zelf ook nog niet gezien. Komt later wel.

Lil; Anne-Marie heeft de Dahab ziekte, ze hoopt er van af te vallen.

Frans: LB die DFB.

Pyotr: wij hebben niet de bordjes gezien in de Blue Hole, wel freedivers die veel dieper dan ons gingen.

Ferry en Shemara:Bedankt alvast voor de boodschappen.

Groetjes van ons en tot snel.

• 02 Mei 2009 - 09:16

Yvonne:

Eindelijk een berichtje van mij, maar ik kijk zelden op de mail waar jullie het naar gestuurd hebben, dus voeg mijn eigen mail-adres toe.
    Leuk om iets van het sfeertje te proeven. Wie het nu welk stukje geschreven, ik denk Sandor het eerste en Anemarie het tweede?!?! Veel plezier verder.

• 03 Mei 2009 - 10:08

Dirk:

Was die haai erg van je geschrokken Sandor? (gnmpf). Leuk dat jullie zulke mooie duiken hebben kunnen maken. Ga vast t.z.t. de foto's zien. Goeie reis verder en tot ziens.