duiken in Egypte - Reisverslag uit Dahab, Egypte van Wij - WaarBenJij.nu duiken in Egypte - Reisverslag uit Dahab, Egypte van Wij - WaarBenJij.nu

duiken in Egypte

Door: Sandor

Blijf op de hoogte en volg Wij

24 April 2009 | Egypte, Dahab

Zo eindelijk gaan we weer eens op vakantie. Zo af en toe een weekendje weg is erg leuk maar om dat nu met iedereen te delen is weer het andere uiterste. We gaan zondag a.s. heel erg vroeg 3.30 van huis. We moeten om 8.30 naar Sharm El Sheik vliegen en dan nog naar Dahab. Onze uitvalsbasis voor de komende week. We gaan lekker duiken. Het weer is c.a. 33 gr en het water 23gr. Dus wel weer lekker. Hoeveel duiken we gaan doen zien we wel.We kunnen onbep,kantduiken doen dus dat gaat lukken. We hopen wel dat we ter plekken nog wat kunnen werken aan onze site maar dat zien we daar wel.

Nu nog wat kleine dingetjes pakken en de duikspullen en de nacht van zaterdag op zondag zal wel erg kort worden. Dat wordt slapen in het vliegtuig. Moet lukken, zolang er geen jengelende kids naast je zitten.
Foto's zullen waarschijnlijk wel later op de site gezet worden want daar hebben we waarswchijnlijk geen tijd voor daar.
Luitjes tot ziens en berichtjes zijn altijd welkom.

Sandor en Anne-Marie.

• 24 April 2009 - 10:37

Cecile:

Heerlijk! Ik ben jaloers op jullie ;-)
    Geniet er van!
    Groetjes!

• 24 April 2009 - 13:25

Jessica:

Hallo Sandor en Anne-marie

Heerlijk hoor dat jullie effe er tussen uit gaan!
    Veel duik plezier en ben benieuwd wat jullie daar onderwater allemaal gaan zien.

liefs jess

• 24 April 2009 - 15:49

Bianca:

Heb vanavond jullie nog gebeld, echter geen gehoor. Daarom via de mail: een hele fijne vakantie!!! Hans en Lot vertrekken komend weekend naar Egypte en willen ook ongetwijfeld jullie verhalen horen.
    Ik ben benieuwd naar Dahab.
    doei van Bianca (Marco zit in Vietnam)

• 24 April 2009 - 16:15

Anneloes:

Hier even een reactie ook vanuit Afrika! Super leuk dat jullie er even onverwachts tussen uitgaan, ik wens jullie heel veel plezier en ben benieuwd naar de fotos! Kussen

• 24 April 2009 - 18:48

Irene:

ahumm, wij gaan zondag ook op vakantie, een hele week naar.........de Ardennen. ook heel leuk [met de jengelende kids niet naast ons maar achter ons, gnagna]Genieten jullie van de vakantie!!!!Ik ben weer benieuwd naar de foto's.
    Hele fijne tijd, groetjes Irene

• 24 April 2009 - 19:17

Har En Kir:

Geniet ervan en kom veilig weer thuis. Ik hoorde toevallig dat er ook een kleuterklas naar Egypte gaat, ernstig, triest. Egypte schijnt ze tot rust te brengen. Nou ja de vlucht dan.

xxx uut Sebabbeltjebur'n

• 24 April 2009 - 21:18

Dirk:

Wens jullie een gigagoeie vakantie! Wellicht een wat overbodige tip: Vooral na het duiken de zaak goed nat blijven houden. Veel plezier.

• 25 April 2009 - 15:00

Rian Deijkers:

Hee vakantiegangers.

Jullie komen nog eens ergens. Geniet van de zon en duik ze. Zodra jullie terugkomen spreken we gauw wat af. Liefs Rian and family. XXX

• 26 April 2009 - 13:12

Arnold En Mirjam:

Wij wensen jullie veel plezier en over die jengelende kids gesproken; Ja wie gaat er dan ook weg in de mei vakantie. dat is vragen om moeilijkheden.
    Groetjes en tot in juli