Duiken op Bonaire - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Wij - WaarBenJij.nu Duiken op Bonaire - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Wij - WaarBenJij.nu

Duiken op Bonaire

Door: Sandor

Blijf op de hoogte en volg Wij

08 Mei 2008 | Nederland, Amsterdam

Ja het heeft weer ff geduurd maar we "moeten" weer op vakantie. We gaan nu lekker voor 2 weken naar Bonaire om voor de 4e keer de onderwaterwereld daar te bekijken. Voor de 4e keer??? Ja, want je raakt daar niet uitgekeken en het is daar zo relaxed duiken. Geen dijken over met je hele hebben en houwen. Geen dik pak aan, en gaan wanneer je maar wilt. Altijd lekker weer een graadje of 30. Geen tij waar je op moet wachten en jawel geen gevaarlijke Belgische duikers. We gaan 13 mei weg en zijn 28 mei weer, helaas, terug.
Het zal alleen wel niet zo vaak internetten zijn want zo avontuurlijk als Nieuw Zeeland zal het niet worden. Meer relaxed dat wel. Tenzij we natuurlijk aparte dingen gaan zien. Die zullen we dan ook wel met jullie delen.
We kijken al uit naar de cocktails en de steaks en al het andere wat Bonaire te bieden heeft.
CU Sandor en Anne-Marie.

• 08 Mei 2008 - 10:28

Peter:

Dat meen je niet. Het is prachtig weer in NL. We gaan zaterdag weer naar zee. Het zal de Vinca Gordon of de Swift worden. Er gaat toch niets boven puur Hollands duiken :-)ipv in pislauw water.
    Maar.... Jullie mogen van mij een ijsje in Rincon gaan eten :-).
    Groetski,
    Peetor

• 08 Mei 2008 - 12:36

JOHAN:

WAT EEN VERSCHRIKKELIJK HATELIJKE RACISTISCHE ROTOPMERKING. OF WAS ZE OOK INDERDAAD GEMAAKT ZODAT IK ER GOED NAAR KON HAPPEN. NOU, BIJ DEZE DAN.

VEEL PLEZIER GINDER ACHTER, EN ONDER.

JOHAN.

• 08 Mei 2008 - 15:15

Mexx:

Na 4 weken aftellen mag je nu eindelijk weg. graag een paar mooie onderwaterfoto's en dan niet die van dat scheepswark van die milieurakkers.

Veel plezier en duik ze

• 08 Mei 2008 - 19:36

L&L:

Toe maar, toe maar. Wat hebben die tweeverdieners het toch slecht. Wel afzien hoor twee weken. Maar alle gekheid op 'n stokje, lekker genieten en niet te lui terugkomen. Enne Annemarie deze keer wat voorzichtiger, toch vervelend als je daar weer op 'n stoel moet met je pootje omhoog. Oke als je een biertje vast kunt houden is het leven al snel goed, maar beter om ook nog normaal te kunnen lopen en te duiken. Bon bini (of zoiets)

• 09 Mei 2008 - 02:05

Jessica:

Heerlijk dat jullie weer er even tussen uit gaan...
    Geniet ervan en ben benieuwd naar de verhalen en foto's,

liefs jess

• 09 Mei 2008 - 07:07

Tessa:

Goh, klinkt weer heel vervelend allemaal, ben bijna jaloers, maar kan toch niet verder duiken dan mijn snorkel lang is! Pas maar weer goed op vooral voor haaien en kwallen, of moeten die uitkijken voor jullie? Veel plezier en geniet ze, liefs Tes

p.s. kan Johan duiken? das toch een belg? ;)

• 11 Mei 2008 - 02:11

Eric En Rian:

Hallo luitjes,

jullie leven moet wel heeeeel zwaar zijn om nu alweer op vakantie te moeten.... Haha. Heerlijk weer even bijtanken in de Antillen. Als je het onze Sophie vraagt dan gaat ze gelijk mee. Is al jaren aan het sparen om terug te kunnen naar Curacao. Gaat niet snel met 15 dollar per maand maar we blijven haar aanmoedigen.
    Heb zelf (Rian) in april 2x maar liefst de Tongariro Crossing gelopen. Stoer he. Na mijn tweede tocht is het gaan sneeuwen in de bergen en er ligt sneeuw sindsdien.
    Eric houdt nog steeds zijn pootje stijf (letterlijk). Zijn nieuwe titanium been ziet er erg stoer en snel uit maar lopen kost hem veel moeite.
    Geniet van de mooie Antillen.
    Kusjes vanuit DownUnder.XXX

• 12 Mei 2008 - 16:35

Margo:

Nou het is jullie gegund hoor! Werken we daar niet voor? Deze troela gaat ook nog 2 weekjes zon pakken (buiten Nederland). Als jullie terug komen, vertrek ik naar Gran Canaria. Allemaal niet zo spannend, maar wel net zo relaxed. Boekje lezen, sangriaatje drinken ..... In oktober weer het echte werk; het wordt Oost-Afrika. Na de vakanties een terrasje pakken in Breda?? Misschien 21 juni? Dan komt Jessica weer richting hiero (lees Brabant). Fijne vakantie nog en tot horens!

• 12 Mei 2008 - 17:30

Rob En Nataschja:

Hey Sandor en Anne-Marie,

Ook wij wensen jullie een heel fijne vakantie met mooie duiken! Geniet er
    van en als jullie terug zijn dan kom
    maar eens langs om de foto's te showen!

• 24 Mei 2008 - 17:55

Suus:

hee levensgenieters...
    Jullie nog ff genieten,wij zijn al weer terug.''time flies when your having fun..... Wij helaas niet gedoken op costa rica!cu soon xxx