de route in het kort - Reisverslag uit Breda, Nederland van Wij - WaarBenJij.nu de route in het kort - Reisverslag uit Breda, Nederland van Wij - WaarBenJij.nu

de route in het kort

Door: sandor

Blijf op de hoogte en volg Wij

13 Juli 2016 | Nederland, Breda

Voor zover bekend is het de bedoeling dat we de getoonde route gaan doen. Tenminste d.w.z. dat 1 route niet betekent dat we dat dan ook in 1 dag zullen gaan rijden. De eerste dag met de camper zal tot Destruction bay zijn. Daar gaan we aan een mooi meer overnachten.

Het tweede gedeelte van de route brengt ons in c.a. 2 dagen naar Glacier view in Alaska. Daar zullen we waarschijnlijk 2 nachten blijven staan in de schitterende omgeving van bergen en gletsjers.

Het volgende gedeelte zal ons leiden naar Soldotna. Hier moeten we de 24 juli zijn omdat we de 25e naar de overkant van de baai vliegen, naar de Silver Creek Salmon Lodge. Hier zullen we 1 nacht blijven. Hier kunnen we oog in oog komen te staan met Grizzlyberen. Hopen mooie foto’s te maken. Maar dat geld natuurlijk voor de gehele trip.

Verder is het de bedoeling dat als we terugkomen van de Lodge dat we o.a. naar Homer en Seward gaan. Daar kunnen we diverse trips over land en zee maken om misschien wel het beroemde “bubble netting” van de Humpback walvissen te bewonderen. Ook zitten er veel “Bold Eagles” en ander schitterende dieren.

We proberen jullie indien er internet is onderweg zoveel mogelijk op de hoogte te houden. We zullen waarschijnlijk het Denali park helaas moeten overslaan omdat we op 2 augustus weer in Whitehorse moeten zijn om op de 3e weer naar Vancouver te vliegen en de 4e van Vancouver terug naar Amsterdam. Maar alles is mogelijk.

Wij houden jullie op de hoogte van onze avonturen.

Sandor en Anne Marie.

PS.
IK HEB GEPROBEERD DE ROUTE KAARTJES TUSSEN DE VERHAALTJES TE KRIJGEN . DIT IS (NOG) NIET GELUKT. DIE STAAN NU TUSSEN DE FOTO'S