Lima - Reisverslag uit Lima, Peru van Wij - WaarBenJij.nu Lima - Reisverslag uit Lima, Peru van Wij - WaarBenJij.nu

Lima

Blijf op de hoogte en volg Wij

17 Oktober 2012 | Peru, Lima

Nou daar zijn we dean. Na een vlucht van ruim 12 uur en jawel een jankende koter in de buurt ( is waarschijnlijk 15 min stil geweest) Aangekomen in Peru.
Rian: zelfs door de oordoppen van mijn I-Pod hoorden we het gekrijs.
aangekomen in Peru!
De vlucht was best goed alleen onder Ierland een beetje keien op de weg. Om 18.00 plaatselijke tijd geland en een uurtje later stonden wen buiten met de groep en de reisleider. ff geld gewisseld en dan naar het hotel. Ziet er goed uit. Na het gebru7ikelijke voorstelrondje en een Pisco sour toch maar een biertje genomen. Nu kan het nog. Morgen een excursie door de stad en diverse bezienswaardigheden. De groep komt grotendeels uit Den Haag. Hoe verzin je het. Nu nog even de bagage herorganiseren en dan maar naar bed.
Morgen de eerste volle dag in Peru. Zal wel weer ff wennen zijn aan een groepsreis maar komt goed.

CU Sandor en Anne-Marie

• 17 Oktober 2012 - 06:28

Judith:

Hoi Annemarie en sandor
    De volgende keer niet meer denken dat je naast een krijsend kind komt. Wat een pech.
    De kop is er af . Heel veel reisplezier toegewenst in Peru
    Gr. Judith

• 17 Oktober 2012 - 10:35

Susanne:

Jaa vervelend voor jullie!!!en de rest van vliegtuig!!!maakt de vlucht niet aangenaam....
    En ja als moeder....knap dat ze het aan durven om zo ver tevliegen!!!misschien had ze het ook niet verwacht!!!
    maar de vakantie zal er nu niet meer minder op worden...genietse....

• 17 Oktober 2012 - 10:54

Liesbeth:

Hoi Annemari,
    Je had dat kind moeten afleiden.
    Tacojo oefeningen en daarna oogjes dicht en ontspannen!
    Heel veel plezier en ik hoor van jullie
    Groetjes
    Liesbeth

• 17 Oktober 2012 - 11:44

Rian Deijkers:

In ieder geval zijn jullie veilig aangekomen. Laat het avontuur maar beginnen. have fun!

• 17 Oktober 2012 - 18:07

Lil:

Tja, soms zit het mee soms tegen. Ik hoop dat Lima niet te somber is, geen zon en alleen maar grijze wolken enzo. Maar jullie gaan al snel verder. Die pisco sour is niet te pruimen toch? Net ....... z... plas! (we houden het netjes op het net) Groetjes van ons beiden