Nat hé.(deel 2) - Reisverslag uit Breda, Nederland van Wij - WaarBenJij.nu Nat hé.(deel 2) - Reisverslag uit Breda, Nederland van Wij - WaarBenJij.nu

Nat hé.(deel 2)

Door: Sandor

Blijf op de hoogte en volg Wij

27 September 2010 | Nederland, Breda

Ja mensen het zit er weer op. Zit je 's morgens nog lekker in het zwembad met een graadje of 29, de volgende dag weer in je eigen land en wat denk je, jawel het regent ook hier. Maar dan wel koud water en de lucht temp. vanmorgen was maar 12gr C.!Dus alles wees er weer op dat we toch weer in HOLLANDA zijn. Na de rust van Bonaire weer de hectiek van Nederland. Om 4.40 waren we geland en na de 100% bagagecontrole en treinen die niet gingen( ook echt weer Nederland) waren we om 08.00 thuis. FF de post doorgenomen, een wasje opgestart en toen lagen we om 9.00 op bed. Want we hadden de hele reis niet geslapen. Als je om 4.40 aankomt is dat pas 22.40 Bonaire tijd. Dan ga je ook nog niet naar bed, dan ga je gewoon nog een biertje doen op de pier bij Buddydive.En net als 2 jaar geleden wat komt er aanzwemmen als wij op de pier een biertje doen? Jawel een Adelaarsrog! Niet zo'n hele grote maar toch.
Nu zijn we dus weer terug en hebben nog een weekje om bij te trekken.
Iedereen hartstikke bedankt voor jullie altijd leuke reacties.

Tot ziens.
S&AM

• 27 September 2010 - 16:15

Monica:

Hoi lieve luitjes!
    Aan al het leuke komt een end maaaaaar jullie huwelijk is net begonnen ;))) geniet ze nog van een laatste weekje. Hier in Spanje is het gelukkig wat afgekoeld. S middags nog warm maar s ochtends en s avonds lekker fris. Kunnen we weer slapen.
    Nogmaals bedankt voor de geweldige dagen in Holland! We vonden het geweldig om bij jullie huwelijk aanwezig te zijn.
    Grote smakkerd vanuit d Costa de la Luz!
    Moon en Antonio

• 27 September 2010 - 16:29

Frans:

Ik hoop dat jullie een mooie vakantie hebben gehad en nu snel weer terug aan het werk:-p

• 27 September 2010 - 17:54

L&L:

We zijn blij dat jullie weer heelhuids in Nederland zijn!!!

• 27 September 2010 - 17:57

Christa En Co:

Welkom thuis

• 27 September 2010 - 22:01

Iris En Lex Baay:

Welkom thuis!!!
    Ja, dat klinkt weer lekker Hollands allemaal. Maar daar moeten we allemaal helaas weer aan wennen. Gelukkig brengen jullie weer een heleboel warmte mee terug naar ons koude landje!! Dan komt het vanzelf ook in NL goed!
    Groetjes en succes met de jetlag; ik moet ook weer naar San Fransisco a.s. vrijdag en dan na 3 dagen naar viëtnam. Het slapen zal dan vast ook niet zo soepeltjes gaan......Liefs, Iris en Lex

• 28 September 2010 - 04:58

Marice:

Time flies when you're having fun... Jullie hebben heerlijk genoten van deze vakantie, ondanks dat het ook daar kan regenen... En gelukkig hebben jullie nog een week om te acclimatiseren aan de barre hollandse omstandigheden ;-)
    cheers