Warm Hé! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Wij - WaarBenJij.nu Warm Hé! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Wij - WaarBenJij.nu

Warm Hé!

Door: Sandor

Blijf op de hoogte en volg Wij

18 September 2010 | Nederland, Amsterdam

Zo daar zijn we dan weer ff online. Het heeft even geduurt maar ja, huwelijksreis he.Het is i.v.m. de Hurricanes die ten noorden van de Bovenwindse eilanden liggen hier erg warm, maar dat went. We hebben al aardig wat duikjes gemaakt en alles gaat hier prima. Gisteren zijn we met Eastcoast divers gaan duiken aan de andere kant v/h eiland. We waren de enige 2! Dus prive gids. Hoop je veel aparte dingen te zien is zelfs het zicht bijna Nederlands. Een metertje of 10. Maar wel wat gezien natuurlijk. 3 schildpadden, 3 roggen. En Anne-Marie maar wijzen en ik kijken en niets zien. Lig ik toch bijna boven OP een rog! En niet zo'n kleintje ook. De schildpadden waren wat ver weg en kwamen ook niet dichterbij helaas. Vandaag zijn we naar de Invisebles geweest. Daar zouden ook diverse roggen zijn. Maar helaas dat dan weer niet maar wel een Lionfish! Die hoort hier helemaal niet. Die zat op 24,5 m diep en was maar een kleintje. Maar toch. Verder gaar het hier allemaal zo zijn gangetje. En hebben (bijna) medelijden met jullie dat jullie moeten werken of zo.
Ja de Polar is er ook natuurlijk nog en bij Buddy Dive werden we nog na 2 jaar herkend. Blijft leuk. We hebben het perfect naar ons zin als getrouwd stel. En de T-shirts van Rob en Natas maakten hier wel indruk. Onze dank hiervoor. Nou tot de volgende keer maar weer want het water loopt ons langs de rug.
Groetjes Sandor en Anne-Marie vanuit een tropisch Bonaire.

• 18 September 2010 - 17:57

Dik En Christa:

Nog veel plezier gewenst hoor. Neem het er maar letterlijk en figuurlijk van!!!!!!!!!!!!!!!!

• 18 September 2010 - 19:06

Frans:

Ben je al voorbij de webcam's gelopen kan je tot nu toe nog niet vinden op www.bonairewebcams.com

• 18 September 2010 - 19:48

LenL:

Jammer van het zicht, als je elkaar maar niet uit het oog verliest. Geniet ervan en even voor jullie info ook wij hebben vakantie! Alles loopt gesmeerd in de Asterstraat. Ik hoop alleen dat jullie de T-shirts ook af en toe even wassen, anders herinneren ze jullie daar zeker als jullie daar weer zijn de volgende keer. Igor en Julia zijn gelukkig ver uit de buurt en Karl is al uit elkaar gevallen.

Knuffels van ons.

• 18 September 2010 - 21:56

Margriet:

Zeg.......ik bespeur toch geen geklaag over de warmte, hè. Hier staat de verwarming te loeien om de 20 graden te halen!

Fijn dat jullie al zo lekker gedoken hebben. Hier en bij jullie thuis alles goed en ja.....er komen nog meer kaartjes bij.....

geniet van elkaar.

liefs vanuit een koud breda.

• 19 September 2010 - 08:48

Bianca En Marco:

klinkt erg goed! hier is het stervens koud. gisteren 3 uur buitentheater gehad. 2 jassen en een fleecedeken en dan nog koud.
    geniet ze daar!

• 19 September 2010 - 13:36

Leo En Toos:

Hallo daar!!
    Klinkt allemaal niet verkeerd!!
    wij zijn net terug uit malta Ook best lekker hoor maar haalt het toch niet bij bonaire
    we zijn nu weer aan het wennen aan de nederlandse temperaturen
    geniet er maar lekker van groetjes van ons.

• 19 September 2010 - 18:34

Rob & Nataschja:

Het was iets te moelijk om een spandoek aan jullie balkon te regelen, de T-shirts waren een goed alternatief. Fijn dat ze opgemerkt worden!
    Al aan het Belgische bier gezeten? Vlak voor de rotonde aan de rechterkant... (let op de datum).

Groeten, Rob en Natas
    (die nog vijf weken moeten wachten voor ze weer op vakantie mogen...)

• 21 September 2010 - 10:01

Rian Deijkers:

Hey lovebirds. Klinkt allemaal heel gezellig en heel relaxed. geniet er met volle teugen.

Groetjes Deijkers Clan